Sista natten och packningsdags

Ja nu går jag runt och kollar läget packar smått känns som om jag redan vill lägga mig men det är ju för tidigt kl 20:26..
Imorgon frukost och sen köra ner till Älvsjö.
Funderar redan på när jag ska åka upp nästa gång så jag kan ta upp mer saker kollat på "envägssläp"
Fattas ju en hel del saker och man vill ju ha ner egna saker och möbler.
Känns ändå som hemma här.
Fast jag saknar ju att man inte har snabbare bredband - mobilt går långsamt.
Ikväll har vi haft Lisa o Peter på middag - älgsteken var supermör och god.
Har fyllt på mer ved i källaren och nu ska jag sätta på en tvättmaskin duscha och sen sova.
Ska bli skoj att se hur många timmar det tar ner jag brukar köra långsamt och stanna ofta så det brukar ta 12 timmar.
Lars kör på ca 7 men han har också haft äran att betala fortkörningsböter ibland.
Ja ja jaaa jag vet att jag fått det en gång och det förvånar de flesta att jag hittat gaspedalen.

Ha de nu så bra
Tack Västerbotten för denna gång!

Kommentarer

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0