Annika har flyttat till oss!

Lisa vart som förbannad igår och skällde ut Annika, medans Hampus började flirta direkt. Nettan däremot hade moralpredikningar och det hela slutade med att L8 sprang in och var så sur för att Annika kom flyttandes, ja ni vet väl hur Annika kan vara komma hit och äta upp all mat.
Inte ett ord bara vräka i sig allt som är tillgängligt. Lisa försökte stoppa henne så det blev nästan ett härligt "girlfight" men det lugnade ner sig.
Vid sängdags så skulle L8 Nettan och Hampus dela pinne med Lisa.
Men hallå!! Nog rymdes Annika på samma pinne men nää hon fick sova i eget rum.
I morse var Lars dit och det var lugnt inga orgier. Börjar snart tro att Hampus är mer intresserad av andra killar och tjejerna är sexuellt undernärda.

Hönslivet är inte lätt!

Själv fick jag våldsam migrän igår och har snarkat HÖGT inatt min käre make spelade in det så jag fick lyssna imorse..
Sådana ljud tror jag han letat fram på youtube och så skyller han på att jag snarkar..
Hello kommer troligen hit idag.
Jag har bilen och ska veckohandla hem mat.
Imorgon åker Lars ner med hundarna till Älvsjö.

Vi har nu planterat lite mer och om jag inte hade migrän idag så skulle jag sätta igång och jobba i trädgården.
Potatisblasten blommar. Jordgubbarna är än kart och dammen har utökats med en till näckrosplanta.

Hoppas du har en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Stina

haha tror int e blir na resultat:D ork som int bara:D



och tack så mycket:D

2009-07-13 @ 17:44:09
URL: http://staaaijnas.blogg.se/
Postat av: Lennart

Det verkar vara livat på landet!

2009-07-13 @ 19:36:50
Postat av: Tant M

Det är kanske det tuffa småbarnslivet som tagit på krafterna.

2009-07-13 @ 20:37:34
Postat av: Mötley Annika

ja men var de där jag är hade ju nästan tappat bort mej själv ett tag ....

2009-07-19 @ 16:47:50
URL: http://motleycrue.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag dåååånar!!! S

2009-07-21 @ 11:33:53

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0