Drama i Hällnäs

Tre damer som verkligen börjat i någon slags intrigdrama i Hällnäs.

Lisa L8 och Nettan... Behöver jag säga nå mer?

Lisa den "bitchen" har börjat sprida illa rykten om L8 och så snart de är i närhenten av varandra så ska det småjävlas och hackas på varandra. L8 blev så förbannad idag att hon tog sitt pick och pack skulle "flytta" från Byn!
Lisa bara blänger på henne och när man försöker med medling och bjuder på gemensam middag,  så fort L8 tar sig en bit mat så är Lisa där och äter hennes mat!

Nettan hon håller sig undan och låtsas som ingenting hon är "betraktaren" och håller sig vän med båda två, dvs hon kanske är den som sprider skvallker och är den egentliga syndaren trots sitt oskuldsfulla sätt?

L8 är ju så dominant och ska bestämma över Lisa och Nettan och så slutar det ju med att de genomskådat henne och nu har de skickat sin karl för att fölrsöka förföra L8, dvs så att hon ska bli byns nya "slampa".. Men näää L8 håller sig och låtsas blidka mig genom att bjuda på frukost var och varannan dag..
Lisa och Nettan de håller sig blänger på mig ibland och tänker - "honom ska vi då inte ge nåt".

Stackars Hampus han har fått smör för att bli lite tystare, smöra honom så ska ni få se att det lugnar sig mellan detta drama. Nej han är storbjuden och vägrar bli smord.


Ni som inget fattat än - det är ju hönorna och tuppen jag bloggar om så klart..

Sista semesterdagen idag imorgon ska jag börja arbeta igen..

Kommentarer
Postat av: kicki

Gulliga namn du har på dina hönor....vad tycker L8 och de andra om det?

Stackare, har du redan slut på din semester, jag börjar min om en vecka jag.

Ha det gott i värmen och var rädd om dina hönor, ja tupp också givetvis.

2009-06-29 @ 16:44:02
URL: http://http:/kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: Lizaloop

hihi ja du har det inte lätt med dina hönor du...

jag har badat, härligt!

Hur går det för dig då, du har ju inte ringt på flera timmar...

skulle du inte baka och bju´?

2009-06-29 @ 16:49:39
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Tessan

Haha...Först tänkte jag "vad fan är det som händer där borta"...

2009-06-29 @ 22:36:20
URL: http://traskmorken.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0