Semester! Sorg - kram!

Sista arbetsdagen idag, och som vanligt var det en trevlig arbetsdag!
Gillar mitt jobb!

När jag steg upp hade jag fått ett sms. Min svägerskas man har gått bort.

Alltid trist när någon går bort, känns så "konstigt" att någon är borta - för man vill ju ha kvar alla....

Känner sorg för familjen som drabbats.

Min man har haft en eländig dag idag. Tur han kommer upp så jag får hålla om honom.

kram till er alla!

Tack för middagen jag blev bjuden på ikväll! 
Ni är så gulliga tillsammans! KÄRLEK!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

hmmm...vart var du på middag igår då?

2009-06-18 @ 09:33:15
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Anonym

så tråkigt med sorg i huset,ni får försöka ha en bra midsommar iaf.

2009-06-18 @ 18:25:04
Postat av: maria

2009-06-18 @ 18:25:57

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0