Hällnäs lördag sista vintertidsdagen för denna gång

Glöm inte ställa om klockan inatt/ikväll!  Jag missade det senast och kom en hel timme för TIDIGT till jobbet!
Har varit ute på skogspromenad med hundarna idag på morgonen.
De slapp koppel och sprang runt som kalvar på vårbete.


Jezzie älskar snö


Linuz är fin i solskenet


Jag gillar inte snö - men det kan vara fint i en orörd skogsglänta


Jag har på mig pappas pälsmössa en sådan här fin dag

Ha nu en bra fortsatt dag i denna lördag sista vintertidsdagen

Glöm nu inte att ta er ut och inte bara sitta vid dumburken och få en massa
strålningar av alla internetstrålar som flyger ut ur skärmen.

//Lucas

Kommentarer
Postat av: Lennart

Jaså? Det där med klockan hade jag inte en tanke på. Tycker bara det är en massa krångel med att ställa om alla klockor. Jag ska faktiskt gå ut en stund, behöver slänga soppåsen. Härlig mössa du har!

2009-03-28 @ 17:33:03
URL: http://trannel.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

jag kom ihåg att ställa om klockan, gjorde det innan läggdags!

Tack för igår!

2009-03-29 @ 10:11:14
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0