Sov gott inatt vaknade tidigt

Batteriet på mobilen var nästan slut så jag letade och fann till slut laddaren.
Nåja man kan ju faktiskt ligga i sängen och prata medans den laddar så det vart telefoni innan jag somnade.
Vilket jag gjorde rätt snabbt.
Vaknat någragånger av att Linuz varit orolig och hoppat upp i sängen till mig.
Men steg upp ca 0700  och utfodrade djuren.
Har bryggt mig kaffe och kopplat ihop bredband-telefoni och digitaltv dosorna och nu håller de på att uppdateras så
senare ska jag kolla om jag får ihopkopplat allt för att fungera så småningom..
nej nu ska jag frukostera klart.
Ha en bra chlagerlördag

Kommentarer
Postat av: Vanja

Du verkar ju komma iordning riktigt bra där uppe! Ha en skön helg :)



Kram från Stockholmsjävlarna...

2009-03-14 @ 09:38:06
URL: http://www.vanjaschelin.se/blogg

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0