Stockholm - Hällnäs - jobbarbyte

Ja-a nu ska man sätta igång och börja en vanlig måndag på nya jobbet.
Här börjar nya livet i mitt yrkesverksamma liv.

Men hur har de det i Stockholm då?
Lars och Robert blir säkerligen genom blåsta av TURBOMÄN idag
stambytet startar just idag.

Faktiskt så tog jag bilden en av de sista dagarna innan jag flyttade upp så det finns snö
i Stockholm och det vet väl alla vad det innebär?
KAOS i trafiken, i tunnelbanan och alltid lika överraskande när snön kommer


En enkel tulipan på bemärkelsedan jag ha den äran att gratulera!
Till DIG som har namnsdag, födelsedag eller bara behöver en blomma idag..
Varsågod!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Ja lycka till nu på nya jobbet, hoppas att det går bra! Jag jobbar ikväll så vi får väl höras imorgon så jag får veta hur det gått!

2009-03-16 @ 11:19:33
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0