Jag har inte

Haft tid att blogga inte heller direkt lust ej heller är jag sjuk deprimerad eller försvunnen.
jag har med andra ord fullt upp med allt ANNAT!

Nåja igår hade jag lite energi för matlagning och bjöd hit L&P, A &P på

  
detta blandat blev detta:




Dvs Palt..

Pratade med min mor igår LÄNGE det var längesedan!

I morse när jag vaknade så låg jag och drog mig länge och insåg att det är trist att vakna ensam..

Saknade min man mer än vanligt.
Så jag steg upp satte på kaffet och åt några smörgåsar och filosoferade fram att jag flyttar tillbaka
till Honom och lämnar denna by. Så idag ska jag säga upp mig.
Varför vara särbos när man kan vara sambos?
Så är det med det!


Önskar bara att det var så enkelt. nej jag ska stå ut ett tag till.
Blir det alltför långsamt så får jag väl skaffa mig en ny karl eller en älskare
Någon som är intresserad?
Jag vill ha en som är RIK Mycket gammal INGA arvingar generös och helst med ett sommarställe med en bastu vid en sjö. Hör av dig så kommer jag som ett skott - direkt i hjärtat..
Nej inte på det viset snuskhummer.. Jag ska göra dig galet förälskad och lycklig din sista stund på jorden och med ett leende ska du få somna in och de kommer att få svårt att lägga på kistlocket av naturliga orsaker.
Jag kommer att bli rik och lycklig. Vad har jag att erbjuda? Ja det blir en överraskning, men jag lovar du blir nöjd..
Alla är nöjda.

Hallå!!  Sätt igång och hör av dig
signatur
*Desperat fattig men öppen för det mesta*


Kommentarer
Postat av: kicki

Jag skall inte svara på din annons..haha...lyckligt gift kvinna från Värmland...utan jag vill säga till dej att palten ser god ut, har du ngt recept...

Har alltid undrat vad denna palt är, har haft en syster i Luleå som nu är avliden, hon tycket inte om denna palt så vi blev aldrig bjudna av henne på denna tydliga delikatess. Synd tycker jag nu..

Ha det gott och hoppas på en fin helg, kramen

2009-05-15 @ 10:53:22
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Du är rolig du!

Tack för den goda palten, det var super för tid till en massa matlagning har jag verkligen inte haft i veckan!

2009-05-15 @ 15:24:59
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: sotarlena

Prövade för ett tag sedan den goooda palten på raspeballemjölet. Den var enkel att göra och supergod. Godare uppstekt andra dan, faktiskt. Trevlig helg.

2009-05-15 @ 18:02:54
Postat av: Micke

Många kramar kommer härifrån Lucas... Love,love,love!! :)

2009-05-15 @ 20:58:14
URL: http://beckfjall1.blogg.se/
Postat av: Liza Roos

Hej vännen! Höll nästan på bli orolig över saknade

bloggar. Nu verkar du då vara i form så fina paltar

som du gör. När är du i Umeå nästa gång? Hoppas du hör av dej. kram Liza

2009-05-17 @ 01:13:22
Postat av: dottra

såg du mig vinka i bussen i fredags? =)

2009-05-17 @ 17:15:47
URL: http://hippiehello.blogg.se/
Postat av: Lennart

Palt är smaskens! Kan du skicka en laddning hitåt?

2009-05-19 @ 07:29:40
Postat av: Luna

Hoppas du får napp :)

Om du tröttnar på honom kan du skicka honom till mig sen så kan vi dela på arvet.

2009-05-21 @ 22:51:06
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0