Mittimellandag idag

Igår var jag ledig från jobbet och jag är det imorgon också så jag är så där mittemellan.
Dvs jag kan vara en hamburgare mellan 2 bröd? Jag var mellanbarn. Idag kommer mitt mellanbarn hit.
Nåja lite lägesrapport.

Sålde en hel del på loppisen igår. Fick ihop ca 900,-
Sålde även utanför loppiset 2 saker som gav mig 300,-

Snäll som jag är - jag är faktiskt det så förde jag över 1000,- till min make så att han och sonen skulle få köpa mat.
Ringde de senare och de satt på Palmyra Kebab - Stockholms bästa kebab enligt DN.
Han missuppfattade nog att han skulle ju inte ut och äta för pengarna utan köpa hem havregryn, salt, mjöl, mjölk och kornmjöl och ev en bit fläsk och koka lite palt och gröt.
Nej ut på restaurang och sedan sitta där så länge att när han kom ut till bilen hade han fått böter på 450,- för p-tiden gick ut.
Det är tacken det! Älskar dig ändå!
Hade migrän till och från hela eftermiddagen igår.
Nåja nåja jag ska hämta dottern i Åmsele idag sedan ska hon vara här ett tag och så tar vi FÅrden till Umeå jag och hundarna ska sova där och imorgon ska jag köpa nånting åt MIG!
Sedan ska Linuz till en hundklåpare nej jag menar ju såklart en hundtrimmare imorgon.

Jag dricker mitt morgonkaffe just nu.
Har ont i huvudet och borde klä mig ta ut hundarna på promenad.
Förresten så shoppade jag på loppisen också men endast för 85,-

Ha nu en skön söndag!
Idag skulle min pappa fyllt 69 år! Han blev ändock bara 63,-
Men MARIA i Malax gratuleras till sin 47-årsdag hon är den vän jag behållit längst vi har känt varandra i 43 år.
Hon har växt lite sen jag såg henne första gången. Vi gifte oss en gång också men efter 22 år så bad jag om att få skilja mig. Hon bodde i ett annat land, vägrade uppfylla de äktenskapliga plikterna. Men vi är vänner ändå.
Det är bra att ha kvar henne som vän åtminstone 43 år till..
Nu ska jag ringa henne..

Kommentarer
Postat av: Micke

ja du Lucas, läget under kontroll ser det ut som..hehe.

Tillönskar dig en god fortsättning på din ledighet!



Kramiz :)

2009-05-10 @ 13:26:52
URL: http://beckfjall1.blogg.se/
Postat av: Liza Roos

Hejsvejs, nu får du blogga nåt nytt, kom igen, eller ser du bara på melodifestival. Strunt. Hör av dej vännen, kram Liza R

2009-05-14 @ 23:12:02

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0