Vilket dunderväder

Varit i helgen nästan utan kläder...

Haft besök i helgen och det var härligt!

Varit på Vindelns marknad varit till Blå eld och dessutom har dammen fått en hel del nytillskott planterat.

Nu inväntar jag bara att sömnen ska infinna sig.

Idag har det varit en hel del MYGG i farten på kvällen.

Linuz har flyttat till Stockholm så nu har jag "bara" Jezzie här.

Bilen har också flyttat till Stockholm så jag är bilfri.

Cykel fötter och lifta är väl mina transportmedel nu.

Vore skoj om jag hade en eu-moped - någon som sponsrar mig en sådan?

Ha en fortsatt bra stund framför datorn.

Kommentarer
Postat av: Lennart

Har bilen stuckit på en egen sväng? I dag gjorde jag en ful sak (igen), jag knyckte med mig en diskborste från jobbet.

2009-06-01 @ 19:27:49
Postat av: Lucas

Lennart! Fyy på dig!

2009-06-01 @ 21:12:48
URL: http://lucas1962.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0