Blåtira blåöga gått in i ett köksskåp

Det diskuteras så mycket om misshandlade kvinnor, kvinnojour osv.. Vi misshandlade män är det tyst om!

Jag har faktiskt gått in i ett köksskåp!

Min man skulle inte slå mig och dessutom är han 80 mil ifrån mig!

Men när han ser dessa bilder så kanske han tycker LITE synd om mig!

 

Det gör mer ont än vad det ser ut!

Jag vill absolut inte förringa kvinnojour etc. Men det är nog vanligare än man kan tro med män som blir misshandlade av sina partners än man kan tro.

Men på nåt sätt så är det som om det vore "skamligt" att som man anmäla att man blivit slagen av sin kvinna. Det är ungefär som att män inte skulle kunna bli våldtagna.

Men jag gick igår rakt in i ett köksskåp och jag är glad att det inte vart värre än så.

Hoppas du stänger dina köksskåp!

ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Tant M

Nej, så farligt såg det faktiskt inte ut. Funderar över om jag verkligen ska tycka så synd om dig eller bara anse att du är lite hypokondrisk. Du skulle ha sett mitt ben i somras. Jag kan skicka en bild...

2009-11-25 @ 22:31:11
Postat av: Lisbeth

Och du skulle ha sett MITT öga efter att jag varit i en krock med ett Flexi-koppel som Lillan slet av i 100 km i timmen! Jag har tyvärr ingen bild... det fanns ändå ingen som tyckte synd om mig....

2009-11-25 @ 22:33:39

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0