Boka resa utomlands

Det är vad jag ska göra så fort jag hittar en lämplig resa.
Detta är vi ute efter:

Resa från Arlanda/Stockholm ca 1 juli 2010
2 vuxna personer
1 vecka helst med all inklusive
Bra boende men inte behöver det vara ett lyxhotell

Vi har tillsammans varit 1 gång till Bulgarien - Golden Sands
Samt en gång till Side i Turkiet.

Vi är inte rika så vi har som hoppats på att hitta en resa på max 6500,-/per person inkl alla avgifter.

Kollat lite grann på de stora resebyråerna och hittat lite grann, men mest irriterat är att för att få hela priset måste man gå så många steg i bokningen och fylla i alla personuppgifter etc, jag vill kunna bläddra fram direkt en resa med totalpris. Ska det vara så svårt?

Vi ska åka för att fira att Lars är klar med utbildningen och vi äntligen ska få bo tillsammans igen.
En slags återföreningsresa så nej inga barn ska med..

Gör inget om det finns nakenbad i närheten.
Vi är heller inga festprissar så det behöver inte vara party hela natten..
Shoppa gillar vi men bör undvika.

Kom gärna med förslag!

Gayvänligt är ett plus.

Jag har varit till Korfu, Kos, gambia, Marmaris, Albena och Sunny Beach tidigare.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kom till finnbyn vetja!

2009-11-23 @ 09:21:49
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Lizaloop

haha daniels förslag var ju lite kul...

jag har ju dock bara varit på en utlandsresa men vi var ju nöjda allihopa med det stället. 0 % brottslighet, gick rätt snabbt att flyga. Gudoligt goda stenugnsbakade pizzor och lätt att räkna ut vad saker kostade eftersom 1 kr av deras pengar var ungefär som 1 krona av våra pengar!

Marocko!

2009-11-23 @ 11:29:59
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni är så välkomna hit till malax,det är ett stenkast till stranden,går riktigt bra att simma naken,sol har vi hur mycket som helst,gratis logi,maten ingår.hon som driver hotellet jobbar jämt,så henne slipper ni!! välkumi

2009-11-23 @ 19:33:23
Postat av: Everyday

tack för alla komentarer i bloggen

ps lägg en länk på din sida på bloggen



Vi åker till Gran Canaria på lördag

kram

2009-11-23 @ 22:26:28
URL: http://menwithoutclothes.wordpress.com/
Postat av: PJOLTAS

Ja, åk till Daniels Finnby. Det lär ju vara gratis och som han är så borde det bli en 7-jävla upplevelse.

Fint med Ted-låten där. =)

Den är tillagd och listan är klar!

=)

2009-11-23 @ 23:37:20
URL: http://www.pjoltas.se
Postat av: Hanna

Å va mysigt! Gå in och kolla på travelpartner.se för där kan du söka på datum utan att behöva välja resmål och de arbetar med alla resebolag!

Tips på platser som min resglada kompis rekommenderat till mig är: Barselona (både sol/bad och storstad), Prag (väldigt vackert) och själv är jag sugen på Kroatien och självklart så tycket jag ju att Turkiet är fantastiskt;) Min syster och hennes kompis va till Paris och de va sååå nöjda. Vad som verkar billigt runt den 1 Juli i år är Mallorca, Alicante, Gran canaria och lite grekland men som sagt kolla intravelpartner. Oj va långt det blev men lycka till:)

2009-11-24 @ 17:23:27
URL: http://teresiagok.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0