Vad vore världen utan skruvar

Just nu är det lite si och så med det, började montera ihop ett bord och 2 skruvar fattas, dvs det är inte ens två lösa skruvar och två för lite.
Jag är van att när man monterar ihop något så blir det saker över, men nej inte nu.
Då brygger jag mig kaffe istället!

Ha nu en bra dag!
Själv ska jag njuta av kaffet och sen fortsätta leta skruvar.

Jag är ju ledig till 2100 så jag hinner nog åka till Vindeln och handla det annars, jag har ju som nyinflyttad Vindeln rättare sagt Hällnäsbo fått Vindelnkort från kommun.
Ska visst få rabatt på shoppandet.
TACK!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

2 skruvar behöver du nog inte åka till vindeln för att handla, det finns nog här!

2009-11-17 @ 12:37:06
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0