091005

Det datumet dvs igår var det 18 (aderton) år sedan min syster dog.. Hon blev 31
Den 091008 skulle hennes son Patric fyllt 28 år.. han blev bara 23 år och en vecka

Själv blir jag om ett tag 48 år.. känns konstigt att syrran faktiskt aldrig blev såhär gammal som jag är, hon är/var ju ändock min storasyster liksom!

Har tänkt en hel del på Patric på sistone och det är smärtsamt! Han valde ju själv att avsluta sitt liv.

Jag sätter in kortet på 4 generationer igen.. ett kort som både smärtar och framkallar leende..

Varsågoda:

Anar att detta foto är taget 1990 från vänster Patric, Carina, Juhani och Lyyli
Dvs systerson, syster, far, farmor.
Alla är borta idag! 
Men om de finns däruppe nånstans så har de himla skoj tillsammans - tror jag!


Kommentarer
Postat av: sotarlena

Det är alltid lika smärtsamt när någon anhörig går bort......

2009-10-06 @ 23:50:49
Postat av: kicki

Sånt här är fruktansvärt att tänka på, vill inte ha något slut på detta livet...fint kort du visar oss, och jag kan verkligen förstå att det är smärtsamt att se för dej...skickar en kram till dej här från värmlandsskogen.

2009-10-07 @ 14:44:34
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

trist när inte familjen får vara med en hela ens egna liv...men det går ändå..visst?

Ha en trevlig helg..visade att jag tittade in...

2009-10-16 @ 08:39:49
URL: http://kumbayaya.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0