Tirsdag!!

Så är det om man vill bara ha sex på dagar med RRRRR..

Hur har du det?
Här är det rätt ok.
Kallt och solen skinit mest hela dagen. varit till Lycksele och shoppat lite med mina väninnor!
Tack Nettan och Lisa för sällskapet!
Och nej nej inte hönorna utan de där riktiga Lisa och Anette..

Köpte en golvmopp med hink etc..  så om du är sugen - nej jag lovar jag blir INTE arg, du är så välkommen att moppa mina golv om du vill!!

Nå nu ska jag strax iväg och jobba igen stress stress stress!!

Kommentarer
Postat av: Lennart

Jag har inte heller något emot att någon kommer och moppar mina golv. Mina fönster är lite smutsiga också. Jag hindrar inte någon alls att ta hand om det.

2009-10-07 @ 11:17:51
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0