Ganska så precis för 22 år sedan

Alltså den 1 september 1987 började jag som konsumföreståndare här i byn.

Jag flyttade upp ovetandes om vad jag hade framför mig.
Sökte jobbet och upptäckte för sent att det var inte alls den orten jag trodde det var.

Nåja såhär efteråt kan man ju tänka att det var ödet. Utan felsök i kartboken hade jag knappast haft de barn jag har idag!

Men många saker jag gjort hade jag gärna haft ogjort.  Men man lär sig av sina misstag och det är ju erfarenheter man lagt i sitt bagage.

Ikväll träffade jag 3 nya bybor som håller på att bära in saker..
Hälsade de välkomna.

Hoppas de är lika trevliga som de gav intrycket av och spännande med nya ansikten i byn.

Så jag säger igen!

Välkomna Markus, Andreas och Lisa!

Kommentarer

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0