Vad har hänt

Ja-a det har inte hänt så mycket på bloggen, har väl inte varit på humör..
Men jag jobbar, hösten ska skördas och locket ska läggas på brunnen..

Nåja Vi har köpt hus, det tar sin tid.
Lars kommer upp på torsdag, hans far har gått bort så det ska bli begravning och urstädning och flytt av hans saker osv.
Han fick somna in i sitt hus hemma i sin säng, så bra vid 86 års åldern.
Inget äldreboende där han skulle blivit säkerligen bra behandlad men icke trivts.

Lars ska sälja bostaden i Älvsjö på 4 rum och kök.
Han har 9 månader kvar på skolan.
Sen flyttar han upp och var vi då ska bo det är väl osagt än.

Igår fyllde min systerdotter Lina 12 år!
Imorgon fyller min Lars 41 år.
På torsdag fyller min son Robert 19 år.

Tillsammans är de då 72 år. Jag är ju rena ungdomen jag.

Hönorna har slutat värpa och det ser illa ut, verkar som om att jag har snart mer tuppar än hönor.

Jag har tänkt ha kvar de över vintern och se sedan i vår hur jag ska förfara med dessa, men 2 tuppar måste ju få vara kvar. Lutar åt att Egon och Hampus ska få vara tupparna i hönsgården.

Vi har nu hus på både Tallvägen och Skogsvägen, inväntar att rosa huset på Björkvägen ska bli till salu så då har vi ju en hel skog..

Saknar Lars.
Trist att sova ensam och vakna ensam.

Men han kommer ju på torsdag.

Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: MÖTLEY ANNIKA

Grattis till allihopa ! HA en skön dag du med & självklart får du låna boken då jag läst ut den krammmm

2009-09-15 @ 16:19:19
URL: http://motleycrue.blogg.se/
Postat av: maria

trist när döden kommer på besök,men skönt att få dö hemma,hälsa Lars. vill gärna se en bild på nya HUSET om det är möjligt!

2009-09-17 @ 17:21:24

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0