Bergvärme nästa

Pannan gick ju sönder, den lagades tillfälligt och fungerar nu om än att den läker lite.

Så vi har beställt ny panna och borrning för bergvärme.
Utgiften blir ju rejäl, men man satsar ju på sitt boende och det blir ju bekvämt att slippa elda.

I och för sig är det ju "hur billigt som helst" när man tänker att vi har köpt huset billigt och skulle huset i framtiden bli till salu så har man nog igen detta.

Idag har jag varit med Lisa o Peter till Umeå och jag fick gjort en del ärenden.

I lördags jobbade jag och då bestod arbetsdagen av att vara bl a på julmarknaden i Vindeln.

Nu i helgen är jag ledig och jag funderade ett tag på att åka bort.
Men när jag kollade flyg etc på olika alternativ så la jag såna upplevelser åt sidan.

Jag har haft migrän 4 morgnar i rad nu igen, men i morse klarade jag utan.


Så är det för mig hur är det för dig??

Kommentarer
Postat av: Mia

Bra o dåligt i en salig blandning för dig då...Ungefär som för mig, men det får gå... :-)

Hörru, har inte saknat tallriken, men ni är välkomna med den när ni har tid! =)

2010-12-06 @ 17:16:31
URL: http://matmia.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0