Utmanad av min dotter

Jag brukar sällan bli utmanad, jag är så utmanande själv liksom..??

måste svara på de här frågorna och utmana några..

- hur många timmar har du suttit som mest framför en dator?
minst 12 timmar
- vilken färg har din cykel?
Svart!
-
blondin eller brunett?

Gråråttfärgat
- v
ilken färg har du på texten på msn?
svart 
-
vilket stjärntecken är du?
Stenbocken
-v
ad var det senaste du åt?
Smörgåstårta eller godis
- h
ar du en diskmaskin?
Yes!
- rakar du ögonbrynen?
Nää aldrig gjort
-
har du något husdjur?

1 tupp, 5 hönor, 2 hundar och ett stort antal fiskar och en Nallebjörn
- v
ilket smeknamn gav din mamma dig som barn?
Hette Jari, men kallades nog det också sedan blev det Luntti (av polarna)
-
är du kär i någon just nu?
Jo
- ä
r du ihop med någon nu?

ja, sen 10 år snart
- h
ar du någonsin brytit på tyska för att imponera på en kille?
tror jag inte men kanske??
- h
ar du ätit godis för 100kr själv på en kväll?
Många gånger, tror jag säkert
- ä
r du beroende av något just nu?
sockerberoende
- v
ad har du för fobier?
Ormar och gnagare, indianer, hår och så är jag fruktansvärt mörkrädd
-
hur lång är du?
1,75
- v
ad har du som ingen annan har?
En orm i brallan
- v
ilken mobil har du?
Iphone
- v
em var den senaste du fick mms av? 
Lisa kanske? 

- v
em var den senaste du fick sms av?
Lisa
- v
em ringde dig senast?

- är du förlovad?
varit många gånger  dvs 3 ggr
- n
är duschade du senast?
i gårkväll
- vad tänker du på just nu?
att jag blir hämtad strax
-
vem skulle du ge 25 miljoner till (förutom dig själv)?
Barnen, min man och Maria lite grann!


 jag utmanar Lisa, Annika, Lars och Lennart

Kommentarer
Postat av: Alicia

Megafin blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 15:09:17
URL: http://gravidforsakring.net

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0