Nu är jag ute och cyklar


Det gick rätt bra har ju vinterdäck som är med dubb och så en rumpvärmare på sitsen..

Jag hade mycket svårt att lära mig cykla som barn..

Gissar att jag var 4 år här..


Kanske 6 år här?



Lite mer nostalgibilder:

"Brokeback Mountaingrabb" var jag tidigt!
Detta är i Perälä på en äng där de hade bönemöten.
Jag gissar att stället kallades "Myrkky"..

Själv gillar jag bilden, för jag gissar att jag var sällan glad som barn..
men här finns ett bildbevis på det.



Här är jag tre månader gammal, jag föddes ju 3 månader för tidigt,
så man kan säga att här började mitt liv utanför kuvösen.


Jag vill inte höra om hur gammal jag blivit nu!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Lika söt nu som då! :)

Kram Lucas, och ha en sjusärdeles trevlig helg nu!



2010-02-26 @ 20:50:25
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Lennart

Jag lärde mig cykla rätt kvickt. Men jag hade svårt att komma överens med cykellåset, lyckades ofta klämma något finger så det började blöda.

2010-03-02 @ 19:55:37
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0