Har du funderingar på vad jag vill ha i födelsedagspresent?

Detta kanske vore något??



Nåja handtaget skulle jag ha in till sovrummet, skålen skulle jag fylla med bananer och ur kranen får det gärna komma vitt vin..

Nej skämt åsido har inga önskningar till födelsedagspresent - jag har ju allt.
Men om du känner dig manad så kom hit och gör nytta - bär in ved, måla klart hallen, städa eller bara va!

Själv är jag bortrest på min födelsedag, men min man vill säkerligen ha sällskap.
Han har ont i ryggen så ge honom rumsren massage så han kan ge mig lite av det mindre rumsrena när jag kommer hem.

Nu ska jag iaf äta gröt.

"Bara -17,3 ute idag)

Kommentarer
Postat av: Tant M

Va, har du inga önskningar. Nej, du har inte allt. Inte innan du öppnat det stora paketet ;)

2010-01-08 @ 20:17:23
Postat av: Micke

Du é skön Lucas!

Kram och hälsa gubben! :))

2010-01-08 @ 22:03:59
URL: http://beckfjall1.blogg.se/
Postat av: maria

t.o.m jag tycker att dom är fina:)

2010-01-09 @ 13:15:41
Postat av: Lizaloop

håller med tant m du har inte riktigt allt..........

2010-01-09 @ 19:58:08
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0