Sammanfattning sen senast

Nyårsafton firades in hos oss med förrätt, varmrätt, efterrätt samt nattvickning

Vi hade  denna meny:

Förrätt av Lisa och Peter:
Baguetter med philadelphiaost och granatäppelkärnor, samt västerbottenspaj.

Varmrätt av Lars och Lucas:
Porterstek med potatisgratäng

Efterrätt av Anette och Patrik:
Budapestrulle

ALLT var supergott och uppskattat

Nattvickning var varmkorv med bröd samt snacks och flytande drycker av olika slag.




Totalt var vi 15 personer hos oss, somliga kom tidigt och somliga kom sent
vissa for tidigt och vissa stannade lite längre så det var litet av
"lagom med folk hela tiden"


Av 15 personer så var det 7 som badade badtunna, de som badade var
Alexandra, Astrid, Lisa, Patrik, Peter, Lars och så klart Lucas


Peter och Patrik rullade sig i snön, brrr, jag tog mig en snödusch av
härlig kall luftsnö "over the hole body"


Putte Lappliza och Pjotr åt varmkorv i badet vid 12-slaget.

Behöver vi nämna att vi hade inga fyrverkerier pga miljö, hundar och
så slapp vi slösa pengar upp i luften. Vi hyrde badtunna som alla hjälptes åt
att betala av i stället för fyrverkerier






Dags att ta bilen efter en dags vila så den 2/1 2010

Åkte jag, Lars, Charlotta, Lisa, Nettan och Putte till "Källan SPA" i Norsjö.
Detta var en julklapp till mig från min älskade make Lars.


Entre till en avslappningsweekend.
Vid incheckning blev jag i form av en fågelholk.
Lars hade bokat in en "Duobehandling" för honom och mig
Innebar ansiktsrengöring och ansiktsmassage samt ett kurbad.
Vi blev serverade vin frukt och ost samt nötter.
Tack Lars för det! Det var min födelsedagspresent.

Maten var god! Vi åt och vi åt av buffén


Innan massagen badade vi i poolen med bubbelbad och bastade
sedan drack vi kaffe med kanelbullar


Buddha Lars var underhållande


Middagen bestod av helstekt entrecote och klyftpotatis samt
kladdkaka med vispgrädde till efterrätt


Härlig vy och sedan var det dags för hemfärd lagom innan lunch nästa dag.
Källan SPA rekommenderas varmt!

Sist men inte minst så kommer en bonusbild med en önskan om ett Gott Nytt År!




Kommentarer
Postat av: Mia

Är jag avundsjuk på detta??? JA!!!

2010-01-04 @ 17:10:38
URL: http://www.matmia-blogg.se
Postat av: maria

jag tycker att du liknar en kosack...fin bild

2010-01-04 @ 19:48:33
Postat av: Everyday

Vi badade hotbath i nyårsafton

4 nakna killar i hottub- och massa öl

även bastade och rullade nakna i snön



2010-01-18 @ 12:27:20
URL: http://menwithoutclothes.wordpress.com/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0