Livet e cool med sommar och pool

Hoppas ni har en bra sommar!
Jag har nu strax haft klart mina första tre veckor av semestern, sedan blir det jobba tre veckor och åter en vecka semester. Därefter jobba tre veckor och en vecka utomlands!

Nu på min semester har jag jobbat extra på ett annat ställe jobbat 10 nätter.

Men det känns som om jag haft semester ändå för jag har ju haft ledigt emellanåt.
Jobbar man på ett annat ställe så är det ju också avkoppling från ordinariejobbet.

I torsdags åkte vi till Umeå och tog med oss husvagnen för den ska besiktas.
Maken badade i poolen med sin dotter.


Kommentarer
Postat av: Lennart

Jag har haft en vecka ledigt nu och försökt koppla av men känner mig lite kluven. Såg fram emot att få ledigt och andas ut, efter det hetsiga halvåret nu var det välkommet, men i går fick jag en panikkänsla. Kände att jag var tvungen att åka in och jobba, att jag måste göra något. Men jag behärskade mig och gjorde inte det. Om några dagar åker jag på min bussresa till Berlin, då hoppas jag att det känns bättre. Men jag har inte stängt av min jobbmobil. Det gör jag aldrig för folk ringer ändå, även om jag är borta från kontoret. Stänger jag av den har jag bara en massa meddelanden att svara på ändå.

2010-07-17 @ 17:33:16
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: Cina

Även om sommaren varit extremt bra så lät det härligt med en utlands vecka...

Här börjar vardagen knacka på så smått.. Mannen börjar jobba i morgon så jag får vara ensam igen om dagarna.. Men det gör inte så mkt.

Har varit den soligaste semester jag varit med om och än är den inte slut ler

Ha det gott du och din man.

Jätte glad att höra av dig.

Kram till er båda

2010-07-18 @ 08:18:54
URL: http://cinapics.blogg.se/
Postat av: korven

"hoppas ni haft en bra sommar" lät som om den var slut, säg inte sånt sorgligt! :D

2010-07-19 @ 00:21:19
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0