Idag fick jag många brev

Trodde först det var räkningar..
Sen trodde jag det var kärleksbrev
Men det var samma avsändare i olika kuvert..



Idag den 18 maj skulle min syster fyllt 50 år.
Hon blev bara 31 år, cancer var orsaken, hon är saknad!
Undrar hurdan hon varit idag?
Tänker självklart på henne ofta och minns både roliga saker såsom när vi var
på pubar tillsammans och mindre roliga saker när hon bad mig städa hennes rum..
syskonkärlek..

Jag och storasyster

Så till nåt mer roligt!

Det blev tre kycklingar




I morgon är det 37 år sedan Jalle drunknade - åren går.
Jalle var min "extraförälder" i min barndom.

Nu dags för att öppna alla kuvert.. ciao!

Kommentarer
Postat av: Lennart

Hade brevmaskinen hakat upp sig kanske? Här springer det omkring en ensam kyckling bland alla höns, kläcktes visst fram i lördags.

2010-05-19 @ 16:44:39
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: Helen

Men gud vilka söta kycklingar....vill ha! =)

2010-06-02 @ 20:16:16
URL: http://hellenbellen.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0