Julklappar via Coolstuff

Jag fick erbjudande från Coolstuff att köpa julklappar och Blogga om de!

Värst är väl att jag vill nog behålla julklapparna själv, eller så får jag ge de till min make!?

Första saken jag köpte var


En tvålautomat formad som en näsa!  Man vrider om näsan och ur näsborrarna kommer snor, nej jag menar duschgelen.

Ähh tänkte jag  jag ska fylla den med


Diskmedel såklart och ha den ovanför diskbänken..

Då blir ju snoret lagomt grönt dessutom!



Inte många som har en så fin diskmedlesbehållare??
Men det har vi!  GOD JUL!!!

En annan sak jag fluktat efter ett tag är denna:



En BOKhylla, dvs en bok som är en hylla, sätt upp den och fyll den med böcker och folk tror att böckerna svävar i luften.

Jag har inte bestämt mig än om jag ska ge den till någon i julklapp eller om jag ska ha upp den på vår vägg,
man kan ju ha dvd-filmer på den så har man sina osedda filmer på den nära till hands vid soffan t ex..?



Eller på toaletten med Kalle Anka pockets för den som sitter länge och trycker..

Eller som ett mini bord vid sängen som nattduksbord med väckarklockan på?


Coolstuff har mängde med ideer på julklappar och jag säger bara en sak:
Den som har allt och är svår att köpa presenter/julklappar åt, här hittar du saker
som alla behöver till vardags eller till fest!

Våga Coolstuffa du med!!!

HÄR  hittar du sidan!

Lycka till! 

Fantasin är det enda som hindrar er..

Kommentarer

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0