Julklappstips!

När man bor ute på landsbygden, så blir det lätt att man får lov att beställa sina julklappar via nätet.
Det betyder inte för er som inte fattar att man sätter upp fisknät och fångar fiskar nej man beställer sina julklappar genom internet. det kallas på nätet.

Sådärja - nu ska jag blogga om mina köp.
Ni som tror er få julklappar av mig kan ju sluta titta på inslaget nu..

BLUNDA!!!!


Ni andra kan ju först titta på mina tips och sedan gå in här och beställa!

Först köpte jag en snok, krok, eller ska vi säga en behållare som man kan fylla på med vadsomhelst nästan..

Enligt reklamen så skulle man ha den i duschen och fylla med flytande tvål, jag satte den vid diskbänken och fyllde den med diskmedel. Ett tag funderade jag på att ha den vid sängen och fylla på med glidmedel, men tror den fäster dåligt på strukturtapet och vem vill fumla i sänghalmen.. leta under sängen osv..

Så det är vår diskmedelsbehållare nu!



Sen köpte jag en bokhylla! Just det en BOK som är en hylla, jag har tänkt ha den vid soffan och ha otittade DVD-filmer på den, eller vid sängen som sängbord och ha olästa böcker på den.
Det är lite kul med bokhyllan att det ser ut som om böckerna svävar på väggen, ja ja ni fattar då ni ser bilden..



"boken" längst ner är själva hyllan!

Ibland så vill barnen ha en hund i julklapp  eller andra husdjur.
Då kanske man måste se till att man får hämta hunden en annan dag än julafton, för det är ju en chock för ett djur att anlända på självaste julafton och dessutom inslagen i ett paket och levererat av en gubbe i skägg. vilket trauma. Sen kanske föräldrarna inte ens vill att deras barn ska få en hund.
Så jag vet en som så gärna vill ha en hund..
Så här hittade jag en konstgjord men ack så glad hund!



Den ska visst både låta och låta och låta och såna julklappar ger man ju såklart inte sina hemmaboende barn..

Jag har en bekant som inte är så himla välutrustad..
kolla bara här



Och naturligtvis har Coolstuff även lösning på såna små paket
En sådan ser ut såhär:


Nackdelen är väl att stora paket kanske inte alltid har stora innehåll..
Men det kanske löser sig ändå.
Storleken lär ju inte ha nån betydelse liksom.

Sedan har man ju vänner som bor långt borta från snökaos..
de kanske t o m har en grön jul.
Jag vill ha en vit jul dvs både nykter och snörik.

Då kan man beställa snö som man kan skicka som julkort till  t ex Canarieöarna eller Thailand..
Risken är stor att det inte kommer fram för vitt pulver i paket lär ju fastna i tullen.
Så jag behåller denna julklapp själv..



För i sommar kan jag göra en snögubbe åt hönorna och den håller i 2 - 3 veckor!
Eller så kanske jag ställer den på gräsmattan eller vid dammen.

Snöpulver.. ska bli skoj att prova kanske på midsommarafton.. då kan man dansa runt snögubben och slippa göra en midsommarstång.

Nåja detta var mina tips på julklappar.

Shoppa loss på nätet!

COOLSTUFF


Lycka till!!!

Kommentarer
Postat av: Cina

Åhhh satt och hjälpte dottern att beställa en massa julklappar därifrån igår.. Finns mkt kul där..

Hoppas ni haft en fin advent där uppe.. T.o.m här är det kallt ca -10 på dagen.. Burrrrr

2010-11-29 @ 13:44:07
URL: http://hissen.blogg.se/
Postat av: Mia

Haha, så perfekta klappar!!!

2010-11-29 @ 19:29:19
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Tant M

"Den ska visst både låta och låta och låta och såna julklappar ger man ju såklart inte sina hemmaboende barn."

Inte heller till sina "bortaboende" barn heller, hoppas jag =(

2010-11-29 @ 19:29:44
Postat av: Lennart

Jag behöver två nya bokhyllor, 80 cm breda och med 5 hyllplan, de två jag har i sovrummet håller på att falla ihop. Fast jag tror inte att det kommer någon tomte hit och ger mig det. Tomten verkar ha glömt mig sen flera år tillbaka! Jag får släpa mig till en möbelaffär och ordna det själv. Men inte i december, då sätter jag inte min fot i en endast affär!

2010-12-02 @ 20:14:39
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0