Maken på kurs

Han är bortrest på kurs i fyra dagar.

Han bor på hotell, han får säkerligen frukost på hotellet, lunch och middag på kursen och så kommer han till hotellrummet till en bäddad säng och lägger sig och ser på TV ...

Rena semestern kanske??

 

JAG då??

 

Elda, städa, diska, ansvar över hus och hem och ta hand om 2 hundar 10 hönor och en tupp och ett stort akvarium, ta in posten, skotta snö, bära in ved och bädda sängen, vara social, jobba heltid och sköta om mig själv och och och och och..

Jo så är det..

Men det är bara 4 dagar.

Så jag försöker göra nåt skoj, som t ex skriva ett blogginlägg som lyser av avundsjuka.. jag vill också kursa bo på hotell och bara vara..


Kommentarer
Postat av: Cina

Vi kanske skulle dra ihop en kurs..haha... Gärna på ett spa hotell.. Med duktiga kockar och fräsha rum. DET vore nåt det.. Men men drömma kan man..

Här ska städas, diskas, tvättas, gå ut med hunden rensa kattlådan och HELST även frosta av frysen..

Hmm kurs låter mer o mer frestande ju längre jag tänker på det hahahaha.. Klappa voffarna från mig

2010-11-23 @ 12:10:35
URL: http://hissen.blogg.se/
Postat av: Lennart

Jag får inte heller någon frukost serverad. Min frukost består bara av en kopp kaffe. Någon skulle väl kunna komma till min säng, snällt och behagligt väcka mig och så räcka över koppen till mig. Är det för mycket begärt?

2010-11-23 @ 18:26:07
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: Micke

Stackars Lucas, tycker du skulle fått åka med faktiskt!! ;)



Ha de bäst med alla dina åtaganden! hehe

2010-11-23 @ 20:07:43
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0