Svinalängorna

Är en bok jag läser just nu.
Innan var boken om "Eskil - riddaren i syrenbersån"

Bägge berör mig på olika vis.
Jag borde skriva mina böcker någongång, har flera ideer och det kommer, en bok skrev jag och den var så himla bra men i en period i mitt liv så kastade jag bort en hel del och där räk boken, då hade man ingen dator.

Sedan började jag skriva om min syster som gick bort, men den la jag åt sidan - då var det så jobbigt med alla känslor som grävdes upp.

Men nu har jag nåt som ska bli av som är mer lättsam och den ska jag ha skrivit klart INNAN 2011.

Så den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..
Jajustja kanske dags för middagen.. Den är klar men dock ej uppäten!


Kommentarer

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0