Jag är lite impulsiv

Reklamförbud borde råda hemma hos oss..
Särskilt reklammail.

Fick ett mail. Res till grekland från Umeå endast 298,- enkel resa.
Bokade.

Men oj! Det var visst enkel resa.. kollade runt på returresa..

Från grekland hem ca 3200,-..   fick kolla fram och tillbaka och det resulterade i följande:

Fredag från Umeå till Chania 298,-
Boende lördag - tisdag  93 euro.
Hemresa Chania - Göteborg 474,-
Göteborg - Umeå  1027,-

Så nu är det bara ett problem... jag kommer fram till Chania 02:50.. Hotellet ligger ca 15 km fr flypltsen och jag får checka in först 14.00..  tänker promenera jag har ju bara med mig en ryggsäck.

Taxi törs jag ej ta de brukar köra runt runt med mig och bli skitdyra..
Apollo hade inga transfers till mitt hotellområde.

Så om jag aldrig bloggar mer så vet ni att jag försvann i Grekland..

ciao!  Jo jag åker ensam - jag är mörkrädd och jag fick semester!
Jag är impulsiv...

Kommentarer
Postat av: Lennart

Du kanske kan hyra en kamel? Eller vänta, jag tog nog fel på land. Häst och vagn?

2011-06-17 @ 20:02:18
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-13 @ 04:56:49
URL: http://djurförsäkring.net

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0