Ankor, kycklingar och andra funderingar

Någon bloggning tycks jag aldrig hinna med nuförtiden.
Tänkte nästan radera allt och ta bort kontot, men jag ger den lite mer tid.

Har nu utökat så jag har förutom höns även kycklingar och ällingar.
Vi köpte en äggkläckare så den har kläckt fram lite mer husdjur åt oss.

Här en massa kycklingar av olika sort, de är ca 1 vecka gamla och håller på att befjädra sig och somliga är lite kaxiga så får se hur många tuppar det blir i år...


En av ankungarna.. aldrig haft ankor förr och jag är imponerad av hur små vingar de har!!!

Men de är verkligen inte rumsrena.. det sprätter vatten överallt och de verkligen sköter magen..
Men hur söta som helst!


Dessa två är lite äldre..

Annars är det väl ganska som vanligt med mig..
Hoppas DU mår bra!

Kommentarer
Postat av: Micke

Mår bra här...häftigt med dessa djur..!



Ha de bäst!

2011-06-03 @ 20:22:12
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0