Tillbaka!

Jag har avslutat projektet att inte få blogga.
Dvs nu är det tillåtet igen!

Ja vi behöver inte gå in på det.

Sedan sist så har det väl hänt en hel del och samtidigt ingenting.

Jag har varit nere i Södertälje och hälsat på min son - det var skoj!
Höll faktiskt på att boka hemresa tidigare för jag fick hemlängtan.

Här i byn har vi haft Halloweendans och jag var anständigare än vanligt..



Lars däremot var mindre anständig

En blodig obducent....


Familjen Flinta var på besök också!


Nåja det var lite om mig - hoppas DU mår bra!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tror jag blev lite besviken på din outfit till Halloween....men jag har ju bara fjolårets att jämföra med, förstås... ;-)

2011-11-22 @ 13:26:04
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Micke

Kul att få läsa din blogg igen...ha de bäst Lucas :)

2011-11-27 @ 14:25:40
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0